The Social Network for meeting new people
 
  • Yatim mustafa M

    http://www.tagged.com/jogho_kelate

     

    32712 times

    RollOnDubz

    Alangkah sukanya hidup kalau tidak menyusahkan orang lain..

    July 25, 2009

     

    Male

    Bahasa Melayu, English

    Asian

    Muslim

    Straight

  • About Me

    • Etnik dan semua yang sedap didengar.

    • Aksi, Komedi & semua yang menarik

    • Berita, Dokomentari

    • Sejarah, Sains Politik, Seram, Pengembaraan, Aksi..

    • Bola Sepak, Badminton, Bola Tampar, dam haji.

    • sukan

    • Nak jadi ultraman

    • Jadilah yang terbaik jangan jadi yang terbalik. Buatlah apa saja asalkan jangan saja-saja.

    • AKU MAHU HIDUP BAHAGIA DAN CERIA

    • Kambing

    • Percaya tak benda tu? Aku kurang percaya sikit. Tapi ada jugalah yang kena dengan aku. Aku lahir bulan Januari; serba sedikit horoskop orang yang lahir bulan Januari ada pada aku. Cuba korang tengok.... Macam mana nak tengok??? Carilah sendiri..

    • facebook: Anok Jate Ayoh & web: ramboview.blogspot (MyView) .. Kalo boring la...

    • Jom... Perhatian kpd sahabat semua... Kawe (saya) taknak anda add kawe dgn tujuan nak berniaga. Sekarang ni banyak yg guna tagged utk promosi bisnes internet. Kalau ada yg add / request kawe semata-mata utk itu....i say sorry..

    • Anok Jate Ayoh