The Social Network for meeting new people
 
  • Emz

    http://www.tagged.com/emzlewie

    42943 times

    city at night.

    lts have fun...... dont live life with regrets snapchat emzlewie

    January 14, 2007

     

    Female

    English, Español - España

    Caucasian/White

    Straight

     

    Juniper Hill School

    Furze Platt Senior School

    The Henley College '08
    Berkshire College of Agriculture '10

  • About Me

    • mj, rhianna, the script, titchy strider, girls aloud, sugababes, kelly clarkson, black eye peas, panic, fall out boy, jordan sparks, take that, nickleback, oasis, beyonce, pink, chipmunk, eminem the wanted, papa roach, disturbed, buckcherry

    • funny sad or romatic ones i lose ghost, step up 1&2 final destination, p.s i love you, the proposal

    • house, hollyoaks, family guy, scrubs, britains got talent, x factor, total wipeout, ncis

    • sophie kinsella, ceceia alhen, patricia cronwell

    • i support chelsea and i play netball hockey football and rugby

    • my whole background is sports basically got teaching qualifications and its all ive studied for the past 3 years. so obviously sports specially netball hockey footy n boxing now thnx 2 pete lol i like to go out get drunk make a foool of myself. i love my mates 2 pieces. and im up for trying anything once. im shit scared of heights and talking on the phone and spiders and birds and well any insect and nt 2 keeen on scary movies unless i have sum1 2 hide behind........... 07948993770

    • i want to become a rehabilitation officer for the army and police and specialise in rehabilitaiton for prospetic limps. i also wanna own my own swim school and carry on teahing childdren to swim as i love it and also feel a sence of achievement when i have a child that cant swim and a couple of months later is swimming witout aids.

    • um... eyes

    • firstly i dont do cam to cam or nsa sex. well im fun ive been single for lyk 5 months. always up for a laugh but im a bit hectic sumtyms lol can u keep up? im always up for fun no matter what time of day or night i find it hard 2 trust ppl cause of my past so it does take me a while to open up but once im kl with ya ill tell ya anything. but aswell as being a hectic girl i can find time to just sit and chill im not perfect but who is, i have my up and my down days. im a bit shy when i first emet ppl but after a while i open up and there is no stopping me. i wanna find a guy i can trust and i can be myslef around and even though i may push him away if im having a bad day is still gonna be there for me. perfect dates would be a trip to the cinema, meal and a walk on the beach, or just goin somewhere we could chill out with each other oh yer ive never been to a zoo and would lov to go to one. im a qualified swimming teacher, tag rugby coach, softball coach. hmmmm i do come out with some silly things and have some really dumb moments but hey who doesnt :)

    • hmmm well i do like the whole bad boy image lol i love a guy with a couple of tattoos or a piercing or both.most importantly i have to be able to trust them, have a laugh with them and just be able to be myself, they have to be a friend as well as a boyfriend. oh yh n the guy hhas 2 make the 1st move

    • http://www.facebook.com/emz.lewington

    • well im fun ive been single for lyk 5 months. always up for a laugh but im a bit hectic sumtyms lol can u keep up? im always up for fun no matter what time of day or night i find it hard 2 trust ppl cause of my past so it does take me a while to open up but once im kl with ya ill tell ya anything. but aswell as being a hectic girl i can find time to just sit and chill

    •